15 Eylül 2018 Cumartesi

Obi'de 7. gün (13.09.2018)

Obi'de günün ilk etkinliği "internette oyun oynama bozukluğu" sunumuydu. Paü Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı öğretim üyesi Dr. Burcu Çakalöz bağımlığının tanımından söz etti. internet bağımlılığı artık oldukça yaygın, çünkü internet günümüzde kolay ulaşılabilir bir dünya. her an her yerde internette ulaşıyoruz ve çeşitli şekillerde kullanıyoruz. Daha sonra bize internet bağımlısı olup olmadığımız soruldu ve Young tarafından oluşturulan "internet bağımlılığı ölçeği"ni doldurduk. ben değerlendirme sonucuna göre internet bağımlısı  değilmişim, ki zaten değilim :) peki internet bağımlığı nasıl başlıyor? bazen eğlenme amaçlı, bazen sıkıntıdan, bazen gerçek dünyadan kaçmak için internete yönelme başlıyor. Doc.Dr. Sibel Yoleri ise internet guvenligine iliskin bir sunum yapti ve dijital oyun oynamirken nelere dikkat etmemiz gerektigini tartistik. Gruplar halinde guvenli internet kullanimina yonelik ailelere, ogretmenlere, gençlere ve cocuklara yönelik afisler hazirladik. Biz genclere yonelik hazirladik broşuru. ardından tinkercad programında bazı arkadaşlarımızın portreleri tarandı, oldukça keyifli bir etkinlikti bu. artık Obi'nin sonuna gelmiştik. ben katılımcı arkadaşlardan bir afiş hazırlamalarını rica ettim. bu afişe isimlerimizi yazdık. kapanışta Nesrin hocamız katılımcılara teşekkür etti, biz de aynı şekilde proje ekibine :) kafamda bir çok fikirle Denizli'den ayrılıyorum. bir hafta boyunca birçok bilgi edindim ve dijital elçi oldum. dijital oyuna açılan penceremden kocaman bir dünya yaratmak dileğiyle.
sevgiler OBİ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder