10 Eylül 2018 Pazartesi

Obi'de 4. Gün (10.09.2018)

Bu sabah atölyemizde 3 güzel oyun bizi bekliyordu. Ben ve grup arkadaslarim ilk olarak doc oyununu oynadik..bu  oyun minik bir robotun yer yön bulmasini kodlamak uzerine. Cok begendim bu oyunu. Kucuk cocuklarin da oldukca ilgisini çeker diye dusunuyorum. Ayrica somutu ve dijitali birlestiren guzel bir mateeyal. Daha sonra ipad ile yonetilen baska bir robotu yonlendirdik ve onun bir noktadan baska bir noktaya bir kutu tasimasini sagladik. Ben bu robotu çokkk sevdim 😍 aslında hepimiz çok çok sevdik ve onunla harika fotograflar cekindik 😂 son olarak da yine ipad ile yonlendirilen bir topu bariyerli bir yoldan bariyere carpmadan cikarmaya calistik. Sonra bir kutunun icine yerlestirdigimiz resim kagidina guaj boyalar doktüp yine ipad ile topa komut verdik ve resim yaptik. Bu top suda da calisiyormus, ilginc. Ben en cok doc u sevdim. Okul oncesi donemdeki cocuklar icin oldukca uygun oldugunu dusunuyorum. Bu oyunu satin alıp oyun derslerimde kullanmak istiyorum. bu etkinligin ardindan tinkercad isimli kodlama programini tanidik. 3 boyutlu yazicida tasarlamak uzere bazi calismalar yaptik. Soyut birseyi somut bir urunle sonuclandirmak icin basit bir programmis ama sanirim beni sarmadi :/ son olarak da Scratch 2 ile bir hikaye olusturduk. Ben cadıdan kaçan bir prenses hikayesi tasarladim 😉 cok tatli oldu. Bugun cok cok eglendim ve ogretmen adaylarina erisime acık bircok dijital ouyunla tanismalarini tavsiye edecegim 😊 onlar da cok sevecektir eminim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder